Wat klanten van ons vinden

Hoe lang bent u al klant bij di Momenti?

Ik ben momenteel al 4 jaar klant bij di Momenti.

 

Hoe is de band met uw leverancier?

De band met di Momenti is eigenlijk echt goed, ik krijg snel antwoord als ik vragen heb, en dit is bij andere groothandels wel anders.

 

Wat zijn goede punten met de samenwerking met di Momenti, Kunt u hier voorbeelden van geven?

  1. Ik krijg snel antwoord van de groothandel, zelfs als het een zondag is. Dit is bij andere groothandels ook anders. Daar moet ik soms wel 4 keer mailen totdat ik een antwoord krijg, dit is gewoon echt veel werk dan.
  2. De spullen zijn meestal op voorraad, en wat ik fijn vind aan di Momenti is dat je pas moet betalen voor de bestelling wanneer deze is goedgekeurd door het personeel. Dit is bij andere groothandel wel anders, dan moet ik eerst betalen om de order in te dienen en achter blijkt dan dat de spullen helemaal niet op voorraad zijn.
  3. Het is fijn aan di Momenti dat je kleine bestellingen kunt doen in plaats van om een grote order te moeten doen.
  4. Ook vind ik het fijn dat di Momenti een Nederlands sprekend bedrijf is waardoor het makkelijk communiceren is. Ik werk ook samen met groothandels waarin de spreektaal Engels is, en hierdoor het communiceren soms wat lastiger is.

 

Wat zijn punten waar verbeteringen in kunnen zitten met betrekking tot uw samenwerking? Kunt u hier voorbeelden van geven?

NVT

 

Heeft u nog toevoegingen/aanbevelingen op gebied van (klant)relatie met leveranciers?

Jazeker die heb ik, ik vind het soms vervelend dat sommige groothandels niet snel reageren op geplaatste bestellingen en dan moet ik zelf erachter aan gaan door een paar keer te mailen voordat ze een antwoord hebben. Daarnaast vind ik het vervelend dat sommige leveranciers niet de Nederlandse taal spreken waardoor het communiceren lastiger is.

Hoe lang bent u al klant bij di Momenti?

Ik ben al 2 jaar klant bij di Momenti. Ik heb deze groothandel gevonden via het internet.

 

Hoe is de band met uw leverancier?

De band is eigenlijk hartstikke goed. Ik heb hierop verder niks aan te merken.

 

Wat zijn goede punten met de samenwerking met di Momenti, Kunt u hier voorbeelden van geven?

  1. Ik vind de communicatie met deze groothandel erg goed.
  2. Ik vind dat di Momenti een duidelijke website heeft, het is erg overzichtelijk en het werkt fijn.
  3. Het is fijn dat je pas betaald wanneer de groothandel heeft gecontroleerd dat de bestelde items op voorraad liggen.

 

Wat zijn punten waar verbeteringen in kunnen zitten met betrekking tot uw samenwerking? Kunt u hier voorbeelden van geven?

  1. Als verbetering zou ik willen zien dat di Momenti een maattabel zou toevoegen aan de productpagina’s zodat de lengte en breedte duidelijk zijn.

 

Heeft u nog toevoegingen/aanbevelingen op gebied van (klant)relatie met leveranciers?

Ja, ik vind het vervelend als ik bestel bij een andere groothandel dat ik na het betalen pas te horen krijg dat een artikel niet op voorraad is, dit werkt niet fijn. Ook werk ik samen met buitenlandse groothandels waardoor het moeilijk communiceren is soms en ook dit werkt niet fijn altijd.

Hoe lang bent u al klant bij di Momenti?

Ik ben volgens mij al 3 jaar klant bij deze leverancier. Ik heb ze gevonden door letterlijk groothandels te googlen.

 

Hoe is de band met uw leverancier?

Ja dit is een hele fijne samenwerking. Ik heb geen negatieve ervaringen met deze groothandel.

 

Wat zijn goede punten met de samenwerking met di Momenti, Kunt u hier voorbeelden van geven?

  1. Ten eerste is het fijn dat je pas hoeft te betalen wanneer de order is bevestigd door het team, zodat je zeker weet dat alles op voorraad is.
  2. De communicatie tussen di Momenti en mij is goed, ik word altijd snel bericht wanneer een item niet op voorraad is.
  3. Ook vind ik het fijn dat deze groothandel een lage bestelwaarde hanteert waardoor ik ook kleine orders kan doen.
  4. Ook fijn dat er een wachtlijst is voor uitverkochte producten. Ik kreeg altijd een berichtje wanneer het product weer op voorraad is.

 

Wat zijn punten waar verbeteringen in kunnen zitten met betrekking tot uw samenwerking? Kunt u hier voorbeelden van geven?

 

Heeft u nog toevoegingen/aanbevelingen op gebied van (klant)relatie met leveranciers?

Ja ik moet soms een leverancier 10 keer mailen voordat ik een reactie krijg, en dan ben ik alweer een halve week verder en is de order nog niet eens geplaatst. Ik vind di Momenti veruit de beste groothandel waarmee ik samenwerk, doordat hier de communicatie vlekkeloos verloopt.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden?

Vraag hier uw account aan:

0
Winkelwagen