Paasactie 27-3 tm 29-3: Nu Gratis Verzending vanaf €120 ex BTW.
 

Retourbeleid di Momenti

Als bedrijf staan we natuurlijk voor kwaliteit want daarmee zorgen we dat jullie blij zijn met onze producten. Toch kan het wel eens zijn dat er iets niet goed gaat. Dit kan gebeuren omdat wij iets over het hoofd zien van de leverancier of omdat tijdens de levering door middel van bezorging er iets niet goed is gegaan. Omdat wij klantgeluk hoog hebben staan vinden we het belangrijk dat we met een gepaste oplossing komen.

 

Volg hiervoor de volgende stappen:

 

Stap 1:

Controleer altijd je bestelling na binnenkomst op enige afwijkingen.

 

Stap 2:

Als je iets constateert wat niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact op per mail.

 

Stap 3:

Benoem in de mail de constateringen en maak indien mogelijk een foto van het product.

Vergeet hierbij niet het bestelnummer en de naam van het product te vermelden.

 

Stap 4:

Wij zullen nu zo snel mogelijk reageren met een geschikte oplossing. Wij streven ernaar je mail te beantwoorden binnen 1 werkdag.

 

 

Hieronder kun je een opsomming vinden van de voorwaarden van het retourbeleid.

 

  • Contacteer ons binnen 7 dagen
  • Retourneer het product binnen 14 dagen
  • Het product mag niet versleten, beschadigd of gebruikt (gedragen) zijn
  • Het product moet in een degelijke verpakking verstuurd worden, zodat het niet beschadigd tijdens verzending
  • Items uit de SALE kunnen helaas niet worden geretourneerd
  • Horloges die versteld zijn in maat kunnen niet worden geretourneerd
  • Indien de klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst is doorgegeven door de koper zijn de verzendkosten van de retour voor onze rekening. Daarna kunnen wij deze kosten helaas niet crediteren

 

Retour adres:

di Momenti

Zwanenburgerdijk 278 H

1161 NL Zwanenburg

 

Bekijk de video hieronder voor verdere uitleg.

0
Winkelwagen