Retourbeleid

Wij doen altijd onze uiterste best om je bestelling zo netjes en correct mogelijk af te sturen. Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan bij de levering van je pakket. Indien dit het geval is kunnen wij altijd samen tot een oplossing komen. Volg hiervoor de volgende stappen:

Stap 1:
Controleer altijd je bestelling na binnenkomst op enige afwijkingen.

Stap 2:
Als je iets constateert wat niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact op per mail.

Stap 3:
Benoem in de mail de constateringen en maak indien mogelijk een foto van het product.
Vergeet hierbij niet het bestelnummer en de naam van het product te vermelden.

Stap 4:
Wij zullen nu zo snel mogelijk reageren met een geschikte oplossing. Wij streven ernaar je mail te beantwoorden binnen 1 werkdag.

 

Hieronder kun je een opsomming vinden van de voorwaarden van het retourbeleid.

  • Contacteer ons binnen 7 dagen
  • Retourneer het product binnen 14 dagen
  • Het product mag niet versleten, beschadigd of gebruikt (gedragen) zijn
  • Het product moet in een degelijke verpakking verstuurd worden, zodat het niet beschadigd tijdens verzending
  • Items uit de SALE kunnen helaas niet worden geretourneerd
  • Horloges die versteld zijn in maat kunnen niet worden geretourneerd
  • Indien de klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst is doorgegeven door de koper zijn de verzendkosten van de retour voor onze rekening. Daarna kunnen wij deze kosten helaas niet crediteren.

 

Retour adres:
di Momenti
Zwanenburgerdijk 278 H
1161 NL Zwanenburg

0
Winkelwagen