Veel gestelde vragen

Kan iedereen bij di Momenti kleding kopen?

Nee, di Momenti is een groothandel. Wij leveren alleen aan winkels en mode gerelateerde bedrijven.
U dient te beschikken over een geldig KvK- en BTW nummer.
Als u via onze webshop wilt bestellen dient u eerst een account aan te vragen
Vraag aan…

Hoe kan ik bestellen?

Als u een account heeft kunt u op de website inloggen. Wanneer u bent ingelogd kunt u de prijzen zien en bestellingen plaatsen.
Als u nog geen account heeft moet u zich eerst registreren. Wij controleren uw gegevens op basis van uw bedrijfsnaam en KvK-nummer. Daarna ontvangt u de inloggegevens waarmee u op de website van di Momenti kunt inloggen.

di Momenti heeft ook een showroom waar u kunt langskomen (zie openingstijden)

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst controleren wij of de artikelen daadwerkelijk nog op voorraad zijn. Mochten ze niet op voorraad zijn dan nemen wij zo spoedig mogelijk telefonisch of per mail contact met u op. U hoort dan of de bestelde artikelen nog bij ons binnenkomen/ wanneer ze binnenkomen. Mocht u dan nog interesse hebben kunnen wij de bestelling reserveren totdat de artikelen binnen zijn.

Kan ik de artikelen per stuk bestellen?

Ja, dat is mogelijk voor bijna alle artikelen, behalve voor de broeken (jeans) en schoenen, deze gaan per maatserie.

Hoe kan ik betalen?

Wij controleren eerst of uw bestelling op voorraad is en sturen u dan per mail de eindfactuur inclusief 21% BTW en de verzendkosten. In deze mail vind u een betaallink waardoor u het geld kunt overmaken naar DiMomenti.

In onze showroom kunt u contant betalen of per pin.

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, di Momenti hanteert een minimale afname van €150,- ex BTW.

Hoe snel wordt de bestelling geleverd?

Is uw betaling voor 15.00 uur binnen bij di Momenti, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nadat u de eindfactuur heeft betaald kan de bestelling niet meer worden geannuleerd.

Mogen artikelen worden geruild/retour?

Zie ons retourbeleid.

Hoe weet ik of de bestelling goed is overgekomen?

Zodra uw bestelling binnen is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons.

Is de showroom van di Momenti goed bereikbaar?

De showroom van di Momenti is in Zwanenburg en goed bereikbaar vanaf de A9 en vanaf de Ring Amsterdam. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Waar kan ik zien hoeveel het BTW bedrag is?

Alle prijzen op de webshop van di Momenti zijn exclusief BTW.
Het bedrag van de BTW (21%) vindt u op de eindfactuur.

Hoe weet ik zeker of mijn pakket onderweg is?

Zodra u een mail van Post NL met daarbij de Track & Trace code, is uw pakket die dag verstuurd.