Veel gestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen bij di Momenti
Staat uw vraag hier niet tussen neem dan contact met ons op per email of telefoon.

Nee, di Momenti is een groothandel. Wij leveren alleen aan winkels en mode gerelateerde bedrijven. U dient te beschikken over een geldig KvK- en btw-nummer. Als u via onze webshop wilt bestellen dient u eerst een account aan te vragen. Vraag hier een account aan
Als u een account heeft kunt u op de website inloggen. Wanneer u bent ingelogd kunt u de prijzen zien en bestellingen plaatsen. Als u nog geen account heeft moet u zich eerst registreren. Wij controleren uw gegevens op basis van uw bedrijfsnaam en KvK-nummer. Daarna ontvangt u de inloggegevens waarmee u op de website van di Momenti kunt inloggen. di Momenti heeft ook een showroom waar u kunt langskomen (zie openingstijden).
Nadat u een bestelling heeft geplaatst controleren wij of de artikelen daadwerkelijk nog op voorraad zijn. Mochten ze niet op voorraad zijn dan nemen wij zo spoedig mogelijk telefonisch of per mail contact met u op. U hoort dan of de bestelde artikelen nog bij ons binnenkomen/ wanneer ze binnenkomen. Mocht u dan nog interesse hebben kunnen wij de bestelling reserveren totdat de artikelen binnen zijn.
Ja, dat is mogelijk voor bijna alle artikelen. Er worden enkele artikelen aangeboden die per maatserie worden verkocht. Dit zijn bijvoorbeeld de jeans en schoenen. Mocht een artikelen per maatserie worden verkocht, wordt dit altijd in de omschrijving vermeld.
Na het plaatsen van uw bestelling controleren wij eerst of op voorraad is. Hierna sturen wij de factuur met betaallink door per email. Als u gebruik maakt van deze betaallink kunnen wij dezelfde werkdag uw bestelling nog versturen. In onze showroom kunt u contant of per pin betalen.
Ja, di Momenti hanteert een minimale afname van €150,- ex BTW.
Indien uw betaling voor 15.00 uur binnen bij di Momenti, wordt uw bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Wij verzenden de bestelling met PostNL. di Momenti gaat ervan uit dat de bestelling binnen 1 á 2 werkdagen bij u wordt geleverd.
Nadat u de eindfactuur heeft betaald kan de bestelling niet meer worden geannuleerd.
Zie ons retourbeleid.
Zodra uw bestelling binnen is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons.
De showroom van di Momenti is in Zwanenburg en goed bereikbaar vanaf de A9 en vanaf de Ring Amsterdam. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Alle prijzen op de webshop van di Momenti zijn exclusief BTW. Het bedrag van de BTW (21%) vindt u op de eindfactuur.
Zodra uw bestelling bij ons is doorgekomen, ontvangt u van ons een orderbevestiging per email. Hierin worden de bestelde artikelen weergeven. Dit is nog niet de eindfactuur.
Zodra u een mail van Post NL heeft ontvangen is uw pakket die dag verstuurd. Hierin wordt ook de Track & Trace code vermeld. Tevens ontvangt u op de dag van levering een bevestiging wanneer de chauffeur onderweg is.
0
Winkelwagen